22 Φεβρουαρίου 2011

Επιστροφή στη Βραζιλία σκέφτεται ο Γκερέϊρο!


Θετικός στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στη Βραζιλία για να φορέσει την φανέλα της Φλαμένγκο, εμφανίστηκε με δηλώσεις του στο σάιτ "futnet” ο Ρότζερ Γκερέιρο. 

Ο Βραζιλιάνος με πολωνική υπηκοότητα μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ, έχει ελάχιστον χρόνο συμμετοχής στην ομάδα του Χιμένεθ και δεν είναι λίγες οι φορές που μιλώντας στον Τύπο της πατρίδας του έχει ρίξει… γέφυρες επιστροφής στην χώρα του. 


«Είναι θέμα τιμής και περηφάνιας, εκτός από το επαγγελματικό κομμάτι. Από τότε που ήρθα στην Ευρώπη, παίζω σε διαφορετική θέση, αλλά μία επιστροφή σε ότι έκανα στην Φλαμένγκο δεν θα είναι πρόβλημα. Είμαι πολύ υπάκουος στην τακτική και κάνω ότι μου λέει ο προπονητής μου. Δεν έχω την ίδια ταχύτητα, αλλά έχει προστεθεί εμπειρία. Θα είναι πολύ σπουδαίο να φορέσω ξανά την φανέλα της Κορίνθιανς. Ότι αρνητικό έκανα στο παρελθόν δεν θα εμφανιστεί ξανά», τόνισε ενώ σε ότι αφορά το ενδεχόμενο να αγωνιστεί με την εθνική Πολωνίας στο Euro, είπε: 

«Έχω μεγάλη αγάπη για την εθνική Πολωνίας. Εχω μιλήσει με τον προπονητή και νομίζω ότι θα παίξω στο EURO που θα γίνει σε Πολωνία και Ουκρανία και είναι μεγάλο κίνητρο για μένα αυτό». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου