16 Φεβρουαρίου 2011

"Εγώ τους έχω πια ξεχάσει"!

"Εγώ τους έχω πια ξεχάσει"!

Η μετακίνηση του Λέτο από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό μέσω... Λίβερπουλ το καλοκαίρι του 2009, προκάλεσε αρκετά αρνητικά σχόλια από τους φίλους των ερυθρολεύκων εναντίον του.Ο Σεμπάστιαν Λέτο δεν έτυχε της καλύτερης υποδοχής στην πρώτη του εμφάνιση στο Φάληρο με την πράσινη φανέλα (στο περσινό 2-0, όπου πέρασε ως αλλαγή προς στο τέλος) και τώρα καλείται να παίξει στο "καυτό" Καραϊσκάκη για δεύτερη φορά με το τριφύλλι στο στήθος.

Ο ίδιος δεν δείχνει να ασχολείται και πολύ. Ξέρει ότι θα τον γιουχάρουν, ότι θα γίνει το επίκεντρο των αποδοκιμασιών αλλά δεν του καίγεται καρφάκι:

"Δεν ασχολούμαι καθόλου. Δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν. Στο μυαλό μου είναι μόνο ο Παναθηναϊκός και πώς θα κερδίσουμε στο Καραϊσκάκη. Το πέρασμά μου από τον Ολυμπιακό το έχω ξεχάσει ήδη", λέει ο Σέμπα τις τελευταίες μέρες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου