22 Φεβρουαρίου 2011

«Πιο αργός, αλλά και πιο έμπειρος…»!

«Πιο αργός, αλλά και πιο έμπειρος…»

Μάλλον καλό έχει κάνει στον Ρότζερ Γκερέιρο ο πάγκος που… τρώει στην ΑΕΚ, καθώς όπως δήλωσε στην Βραζιλία, μπορεί να έχει χάσει την ταχύτητά του, αλλά έχει αποκτήσει εμπειρία.

Μάλιστα, δηλώνει πώς αν τον πάρουν στην Φλαμένγκο, θα είναι καλό παιδί, όχι όπως παλιά… 

Με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα "futnet" ο Βραζιλιάνος μέσος της ΑΕΚ είπε «Είναι θέμα τιμής και περηφάνιας, εκτός από το επαγγελματικό κομμάτι. Από τότε που ήρθα στην Ευρώπη, παίζω σε διαφορετική θέση, αλλά μία επιστροφή σε ό,τι έκανα στην Φλαμένγκο δεν θα είναι πρόβλημα.

Είμαι πολύ υπάκουος στην τακτική και κάνω ότι μου λέει ο προπονητής μου. Δεν έχω την ίδια ταχύτητα, αλλά έχω προστεθεί εμπειρία. Θα είναι πολύ σπουδαίο να φορέσω ξανά την φανέλα της Φλαμένγκο. Ό,τι αρνητικό έκανα στο παρελθόν δεν θα εμφανιστεί ξανά…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου