22 Φεβρουαρίου 2011

Μοντέλα: "Δεν νιώθω υπηρεσιακή λύση"!


Ο Βιντσέντσο Μοντέλα είναι πλέον ο πέμπτος νεότερος τεχνικός στην ιστορία της Ρόμα, ωστόσο κατά την σημερινή παρουσίασή του τόνισε ότι τα όσα ακούγονται περί υπηρεσιακού προπονητή δεν τον αγγίζουν καθόλου.

"Ειλικρινά το ερώτημα που υπάρχει για το αν είμαι υπηρεσιακός ή όχι δεν με ενδιαφέρει. Αποδέχτηκα την πρόταση που μου έγινε γνωρίζοντας ότι θα θέσω την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό μου στις υπηρεσίες του συλλόγου", υπογράμμισε στις δηλώσεις του ο 36χρονος τεχνικός, και συνέχισε:

"Δεν με ενδιαφέρει αν μιλάτε ή προωθείτε άλλον προπονητή, όπως για παράδειγμα τον Κάρλο Ανσελότι. Δεν αισθάνομαι υπηρεσιακή λύση. Φυσικά, ξέρω ότι στο ποδόσφαιρο τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν από τη μία στιγμή στην άλλη. Έχω βρεθεί στον πάγκο πολλές φορές στην καριέρα μου και πιθανότατα αύριο (σ.σ η Ρόμα αντιμετωπίζει εκτός έδρας τη Μπολόνια την Τετάρτη σε εξ αναβολής μας) θα είναι η πρώτη φορά που θα είμαι χαρούμενος για αυτό".


Όσον αφορά στην άποψή του για την ποιότητα του πρωταθλήματος αλλά και το ποιοί είναι οι άξονες στους οποίους θα κινηθεί από τον πάγκο, ανέφερε:

"Το πρωτάθλημα είναι πολύ ισορροπημένο. Οι ομάδες της κορυφής αξίζουν τα εύσημά μας, όμως είναι αλήθεια επίσης ότι σε σχέση με άλλα πρωταθλήματα έχουν χάσει περισσότερους βαθμούς. Εμείς θα πρέπει να δώσουμε αρχές και κατευθύνσεις στους εαυτούς μας, και θα συζητήσουμε όλοι μαζί για αυτά τα πράγματα. Ύστερα θα κάνω τις επιλογές μου. Εάν δέχεσαι ένα γκολ, δεν φταίνε μόνο οι αμυντικοί. Θα πρέπει οπωσδήποτε να είμαι ο εαυτός μου για να πετύχω. Εάν είμαι ο εαυτός μου, όλα θα πάνε καλά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου