22 Φεβρουαρίου 2011

Μπέος: "Γνωρίζω πολύ καλά τι πρέπει να γίνει"!


Αγανακτισμένος από τα τελευταία γεγονότα που έχουν δει την δημοσιότητα αλλά και σίγουρος για το τι πρέπει να γίνει πλέον στον Ολυμπιακό Βόλου εμφανίστηκε ο Αχιλλέας Μπέος, στην έκτακτη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε. 

Μεταξύ άλλων, ο ισχυρός άνδρας της ομάδας του Βόλου αναφέρθηκε και απέκλεισε το ενδεχόμενο να εμπλακεί ξανά με τα διοικητικά του Πανιωνίου, μίλησε για την παραίτηση του Σάκη Τσιώλη, για τον νέο προπονητή που πρόκειται να ανακοινωθεί αύριο αλλά και για τα παράπονα του για τους δημοσιογράφους. 

Αναλυτικά οι δηλώσεις του: 

«Κάθε πικραμένος λέει το δικό του σενάριο. Σε αυτή τη δεδομένη χρονική στιγμή θέλω να βάλω τα πράγματα στη θέση τους. Είμαι παράγοντας με εμπειρία και αναγνώριση από εχθρούς και φίλους. Γνωρίζω πολύ καλά τι πρέπει να γίνει. Το μοναστήρι να είναι καλά. Καλόγηροι υπάρχουν πολλοί. 

Θα πρέπει να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων. Το όραμα και η ιδέα είναι ο Ολυμπιακός Βόλου. Αν είναι οπαδοί του Μπέου ή του Τσιώλη να τους ακολουθήσουν αλλού. Ο Ολυμπιακός χρειάζεται φιλάθλους που αγαπούν την ομάδα και την ιδέα. Σήμερα υπάρχουμε, αύριο πεθαίνουμε. Ο Ολυμπιακός Βόλου είναι ομάδα με ιστορία που θα συνεχίσει να υπάρχει. 

Δηλώνω ότι η αυτόματη Θύρα 1 μέχρι την Κυριακή το βράδυ που πετάχτηκαν τα φέιγ βολάν, μου ήταν άγνωστη, δεν ξέρω αν υπήρχε αυτή η οργάνωση, ο σύνδεσμος, οτιδήποτε. Αν είναι γνωστό, να το μάθω και εγώ. Τα φέιγ βολάν δεν είχαν σχέση με τον κ. Τσιώλη. Είναι διαφορετικά τα δύο γεγονότα. Πετάχτηκαν την Κυριακή και η ανακοίνωση βγήκε το πρωί της Δευτέρας. Βγήκαν σήμερα και χθες το βράδυ ανακοινώσεις από τους τρεις συνδέσμους που υπάρχουν στο Βόλο και είναι αναγνωρισμένοι. Αυτοί τουλάχιστον έρχονται και συζητάμε μαζί. Οι ανακοινώσεις των οργανωμένων καταδικάζουν το γεγονός, δείχνουν ότι δεν ανήκουν στους φιλάθλους ούτε καν στους απλούς πολίτες της πόλης. 

Ένας παράγοντας, ένας ιδιοκτήτης έχει συμπάθειες και αντιπάθειες. Κρίνεται από το έργο του. Στην προκειμένη περίπτωση, επειδή σε αυτήν την πόλη γεννήθηκα και υπηρέτησα αυτή την ομάδα, έχω δώσει πολλά και λέω ότι αν υπάρχει έστω μια μικρή μερίδα 5-10 ατόμων που μπορεί να κρίνει και είναι επώνυμη και θεωρούν ότι έχω αποτύχει ή ότι ο Ολυμπιακός Βόλου είναι μαγαζί άλλης ομάδας ή εγώ υπάλληλος, εγώ δηλώνω ότι το καλοκαίρι θα φύγω από τον Ολυμπιακό Βόλου. Είναι δέσμευση αυτό». 

Για το νέο προπονητή, δήλωσε: «Θα παρουσιαστεί αύριο και θα αναλάβει τις τύχες της ομάδας για τις επόμενες 7 αγωνιστικές ή αν είναι περισσότερες, αν μπούμε στα πλέι οφ, κάτι που δεν είναι εύκολο, αφού μέχρι στιγμής δεν έχουμε εξασφαλίσει την παραμονή μας». 

Για το αν έχει παράπονα από τους δημοσιογράφους: «Θεωρείτε ότι κάνετε σωστά τη δουλειά σας; Διέρρευσε ότι χτύπησα τον Μόνχε. Τον πήρες τηλέφωνο; Ψέματα λες. Πες μου το τηλέφωνό του. Κανένας δεν τον πήρε. Υπήρξε μεθόδευση και ξέρω από ποιούς. 

Ας πούμε ότι κάποιος πήρε τον Μόνχε, το διασταύρωσε; Οδηγώ την ομάδα με τις επιλογές μου και τις αποφάσεις που παίρνουμε. Το θέμα του Μόνχε διέρρευσε για να καλύψει τα ακάλυπτα. Πήρα ποτέ κανέναν να σας πω γράψτε αυτό; Οι περισσότεροι από εσάς λέτε αλήθεια. Μιλάω για μερίδα. Υπάρχουν στον κλάδο σας κοπρόσκυλα, όπως υπάρχουν σε όλους τους κλάδους». 

Για το αν υπάρχει περίπτωση να εμπλακεί πάλι με τον Πανιώνιο: «Ξαναζεσταμένο φαγητό δεν τρώω. Υπηρετώ τα συμφέροντα του Ολυμπιακού Βόλου», ενώ στη συνέχεια μίλησε πάλι για τον Σάκη Τσιώλη, χρησιμοποιώντας και κάποια ειρωνικά και απαξιωτικά λόγια: «Πήρα μια βάρκα που έσταζε και την έκανα κρουαζιερόπλοιο, που όλοι θέλουν να ταξιδέψουν. Ο Τσιώλης είναι καλός προπονητής. Αν κοιτάξουμε στο παρελθόν ο Ολυμπιακός Βόλου είναι η ομάδα που έχει πετύχει και έχει γράψει ιστορία ως προπονητής και έχει πετύχει, γιατί του έδωσα εγώ το δικαίωμα να πετύχει. Στις άλλες απέτυχε. Του εύχομαι κάθε επιτυχία. 

Είμαι πικραμένος, όπως και αυτός μπορεί να είναι, αλλά εγώ είμαι πικραμένος από αυτά που λέει, ότι η ΠΑΕ του χρωστάει χρήματα. Όπως ο Γιδόπουλος πληρώνει σε φιλάκια, εμείς δεν πληρώνουμε έτσι. Ας έρθει όποιος θέλει να δει τα λογιστικά βιβλία. Ο Τσιώλης αδικεί τον εαυτό του γιατί πέτυχε εδώ και απέτυχε αλλού. Δεν παραιτήθηκε ο Τσιώλης, εμείς λήξαμε τη συνεργασία μας μαζί του. Μια συνεργασία μπορεί να λυθεί για πολλούς τρόπους, όπως όταν χάνεται η εκτίμηση και ο σεβασμός. Εγώ είμαι της άποψης με το μαστίγιο και το καρότο. Το καρότο το δίνω στον προπονητή και το μαστίγιο το κρατάω για μένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου