10 Φεβρουαρίου 2011

Είναι πολλά τα λεφτά ...ΑΕΚ!


Ο κούκος… αηδόνι θα στοιχίσει στην ΑΕΚ η κατασκευή νέου γηπέδου στη Ν. Φιλαδέλφεια.
Οχτώ χρόνια χωρίς έδρα συμπληρώνει τον Μάιο του 2011 η ΑΕΚ! Η ομάδα ξεσπιτώθηκε το 2003 και οι προσπάθειες που έχει κάνει από τότε για την κατασκευή δικού της ιδιόκτητου γηπέδου (είτε στη Νέα Φιλαδέλφεια είτε οπουδήποτε αλλού), απέβησαν άκαρπες.
Τον τελευταίο καιρό, ΠΑΕ και Ερασιτεχνική ένωσαν τις δυνάμεις τους με κοινό στόχο την ανοικοδόμηση γηπέδου στη Νέα Φιλαδέλφεια και άρχισαν να παλεύουν για την επιστροφή της Ένωσης στα …πάτρια εδάφη.

Η ΑΕΚ προς το παρόν περιμένει το τελικό «ΟΚ» της Πολιτείας. Αν και όταν ανάψει το «πράσινο» φως, η χρηματοδότηση του έργου θα στοιχίσει στους «κιτρινόμαυρους» 80 με 100 εκατομμύρια ευρώ, σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς. Είναι ένα ποσό που ανταποκρίνεται για την κατασκευή ποδοσφαιρικού γηπέδου 28.000 ή 30.000 θέσεων, με πάρκινγκ και ήπιες εμπορικές χρήσεις…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου