Δεν… πέταξαν τη σκούφια τους στην Πλατεία Αλεξάνδρας με τις σημερινές δηλώσεις του γγΑ Παναγιώτη Μπιτσαξή, ο οποίος τόνισε ότι η ΠΑΕ Ολυμπιακός όφειλε να καταδικάσει επίσημα τα επεισόδια που έγιναν στο Θέατρο Τέχνης την Παρασκευή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, θεωρούν εντελώς άστοχα όσα ανέφερε ο γγΑ, καθώς υποστηρίζουν πως η διοίκηση της ΠΑΕ δεν φέρει την παραμικρή ευθύνη για τα όσα συνέβησαν στη θεατρική παράσταση.
Μάλιστα δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο να υπάρξει και επίσημη «απάντηση» του Ολυμπιακού.
Η "κόκκινη" ανακοίνωση:
Η "κόκκινη" ανακοίνωση:
"Είναι τουλάχιστον άδικη η πρόσφατη αναφορά του γενικού γραμματέα αθλητισμού κ. Μπιτσαξή, στον Ολυμπιακό, σε σχέση με τα επεισόδια στο θέατρο τέχνης. Πως αποκλείει άραγε την οποιαδήποτε μορφή προβοκάτσιας και βγάζει το συμπέρασμα ότι οπαδοί του Ολυμπιακού προκάλεσαν τα επεισόδια, όταν δεν υπάρχει η παραμικρή ουσιαστική ένδειξη η απόδειξη για αυτό.
Ας κρατήσει τις υποδείξεις για αλλού ο κ. Μπιτσαξής, όταν είναι γνωστό και αυτονόητο ότι η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός καταδικάζει αυτόματα παρόμοια περιστατικά.
Θα περιμέναμε από τον κ. Μπιτσαξή να εκφράσει ικανοποίηση κι ευχαριστίες για όσα έχει παρουσιάσει η Π.Α.Ε. Ολυμπιακός στον αγώνα κατά της βίας από το καλοκαίρι μέχρι σήμερα. Θα περιμέναμε - μάταια- τα συγχαρητήριά του για την άψογη συμπεριφορά των οπαδών μας, όχι μόνο στο Γ. Καραϊσκάκης, αλλά και στο Βόλο, στην Τρίπολη, στην Κέρκυρα, στο Ηράκλειο, στην Καβάλα, όπου επέτρεψε να βρεθούν και να παρακολουθήσουν οργανωμένα τους αγώνες.
Ο κ. Μπιτσαξής, οφείλει να μην ασκεί εξουσία με δύο μέτρα και δύο σταθμά ούτε να παρασύρεται τόσο εύκολα. Όταν τελειώσει το πρωτάθλημα και γίνει ο τελικός απολογισμός , θα έχουμε να πούμε ασφαλώς περισσότερα".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου