10 Φεβρουαρίου 2011

ΠΑΣ Γιάννινα: Ζήτησε την πειθαρχική δίωξη του Βεζυρίδη!

Την άσκηση πειθαρχικής δίωξης κατά του ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, Πολυχρόνη Βεζυρίδη, αλλά και κατά παντός υπευθύνου, για δόλια συμπεριφορά, ζήτησε η ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα από τον αθλητικό εισαγγελέα, Ανδρέα Φάκο!
ΠΑΣ Γιάννινα: Ζήτησε την πειθαρχική δίωξη του Βεζυρίδη!
Η ηπειρώτικη ΠΑΕ κατέθεσε αναφορά στο κ. Φάκο, σε ό,τι αφορά τη συμπλοκή που είχε ο τερματοφύλακας των Κρητικών με οπαδό του ΠΑΣ Γιάννινα και εμφανίζεται αποφασισμένη να «κυνηγήσει» το θέμα όσο μπορεί.

Αναλυτικά, η αναφορά της ΠΑΕ:




Προς τον αξιότιμο Αθλητικό Εισαγγελέα
Κύριο Φάκο

ΑΝΑΦΟΡΑ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Της ανώνυμης Ποδοσφαιρικής εταιρίας με την επωνυμία «ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966», η οποία εδρεύει στο ΠΕΑΚΙ Ανατολής Ιωαννίνων και εκπροσωπείται νόμιμα.

Ιωάννινα, 9 Φεβρουαρίου 2011

Όπως γνωρίζετε, την 10η Ιανουαρίου 2011, έλαβε χώρα στο γήπεδο των Ζωσιμάδων στα Ιωάννινα, ο ποδοσφαιρικός αγώνας της 17ης αγωνιστικής της FOOTBALL LEAGUE μεταξύ της ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ και της ΠΑΕ ΟΦΗ. Για τον εν λόγω αγώνα, μας απεστάλη η κλήση υπ' αριθ. 30/18-1-2011 προς απολογία, ενώπιον της Πρωτοβάθμιας Πειθαρχικής Επιτροπής της Ένωσης Επαγγελματικού Ποδοσφαίρου Β και Γ Εθνικής Κατηγορίας.

Ένας εκ των λόγων παραπομπής μας ήταν, όπως αναφέρεται στην κλήση, ήταν το ότι « Στο 45' προς 46' λεπτό του αγώνα, αντίστοιχα, και ενώ ο αγώνας διεξαγόταν , άγνωστος φίλαθλος της εγκαλούμενης εισήλθε ανεμπόδιστα εντός του αγωνιστικού χώρου και χωρίς καμία αφορμή γρονθοκόπησε τον τερματοφύλακα της φιλοξενούμενης ομάδας Π. ΒΕΖΥΡΙΔΗ στο πρόσωπο και στο στήθος, με αποτέλεσμα αυτός να νιώσει πόνους στο στήθους και να απαιτηθεί η μεταφορά του στο Γ.Ν.Ν. Ιωαννίνων προς νοσηλεία και να μη μπορεί να συνεχίσει τον αγώνα. Εξαιτίας του γεγονότος αυτού, ο διαιτητής αναγκάστηκε να διακόψει προσωρινά τον αγώνα, τη συνέχιση του οποίου διέταξε μετά πάροδο πενήντα (50) λεπτών της ώρας».

Καίρια αφορμή της συγκεκριμένης κλήσης, υπήρξε σωρεία συντονισμένων δυσφημιστικών δημοσιευμάτων σε βάρος της εταιρίας μας- ξένων με την πραγματικότητα- που βασίστηκε σε αξιόποινη και παραβατική συμπεριφορά μελών της ΠΑΕ ΟΦΗ, οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι το αληθές γεγονός της κατακριτέας οπωσδήποτε εισόδου ενός ατόμου στον αγωνιστικό χώρο, κατασκεύασαν μια πρωτοφανή ιστορία, ότι δήθεν το συγκεκριμένο άτομο ξυλοκόπησε τον ποδοσφαιριστή της ομάδος του ΟΦΗ, κ. Βεζυρίδη. Το αληθές, όμως, είναι ότι ο ποδοσφαιριστής ήταν αυτός που ξυλοκόπησε το φίλαθλο, ο δε φίλαθλος, ούτε καν άγγιξε τον ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ! Σημειωτέον ότι, κατά την απομάκρυνση του εισβολέα από τον αγωνιστικό χώρο, έτερος ποδοσφαιριστής της ΠΑΕ ΟΦΗ (ο Μπερτίν) έτρεξε προς το μέρος του και χτύπησε το φίλαθλο, γεγονός για το οποίο τιμωρήθηκε με κόκκινη κάρτα από το διαιτητή.

Ειδικότερα, όπως αποδεικνύεται και από το βίντεο που σας αποστέλλεται (το οποίο θα αναλυθεί λεπτομερώς κατωτέρω), ο φίλαθλος- εισβολέας ήθελε (άγνωστο γιατί, αλλά δεν ενδιαφέρει την παρούσα), να κολλήσει επάνω στο σορτσάκι του ποδοσφαιριστή ένα αυτοκόλλητο, σε κανένα δε σημείο το βίντεο δεν φαίνεται -ούτε σαν υποψία- να έχει πρόθεση να επιτεθεί στον τερματοφύλακα. Ο τερματοφύλακας όμως, της ομάδος του ΟΦΗ, χωρίς να βρίσκεται σε άμυνα (αφού όπως μόλις αναφέρθηκε ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΘΕΣΗ), επιτέθηκε και ξυλοκόπησε τον φίλαθλο, κάτι το οποίο διέλαθε της προσοχής του διαιτητή, ο οποίος, όπως ήταν φυσιολογικό, κοιτούσε προς την άλλη πλευρά του γηπέδου, όπου γινότανε ο αγώνας. Όταν δε, αντιλήφθηκε την εισβολή, διέκοψε προσωρινά τον αγώνα.

Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της διακοπής, παράγοντες της ομάδας του ΟΦΗ παρακινούσαν τον ποδοσφαιριστή κ. Βεζυρίδη, (τον οποίο επαναλαμβάνουμε ΔΕΝ είχε αγγίξει ο φίλαθλος, (ούτε είχε πρόθεση σε βίαιη συμπεριφορά εναντίον του), να προσποιείται τον τραυματία, στην κυριολεξία να διπλώνεται δήθεν από πόνο αποχωρώντας από τον αγωνιστικό χώρο, και μάλιστα υποβασταζόμενος, ενώ με την ίδια προσποιητή συμπεριφορά, αποχώρησε και από το γήπεδο του ΠΑΣ Γιάννενα. Επιπλέον στα πλαίσια αυτής της ακραίας συμπεριφοράς της υποκριτικής συμπεριφοράς, προσήλθε στο Γενικό Νοσοκομείο Ιωαννίνων, ώστε να εξεταστεί και να λάβει ιατρική βεβαίωση για τον ξυλοδαρμό που δήθεν υπέστη. ΦΥΣΙΚΑ, ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ, ΚΑΘΩΣ ΟΥΔΕΝ ΑΝΕΥΡΕΘΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου