10 Φεβρουαρίου 2011

Πανιώνιος:«Μας είπε η ΕΠΟ ότι δε γίνεται να πάρουμε τον Κοτσόλη!»

«Μας είπαν ότι δε γίνεται!»

Παράγοντας του Πανιωνίου αποκάλυψε ότι η ΕΠΟ είχε δώσει «άκυρο» για τη μεταγραφή του Κοτσόλη στην ομάδα της Νέας Σμύρνης.


Άνθρωπος του Πανιωνίου βλέποντας τον Κοτσόλη να πηγαίνει στον Παναθηναϊκό αποκάλυψε ότι όταν ο Έλληνας τερματοφύλακας είχε έρθει σε προφορική συμφωνία με την ομάδα της Νέας Σμύρνης μπήκε «φρένο» στη μεταγραφή από την ΕΠΟ!

«Μας είπαν ότι δε γίνεται του Κοτσόλη. Γι' αυτό πήραμε στον Πρελ. Ας ελπίσουμε να βγει καλύτερος γιατί μας κόστισε και περισσότερο!», έλεγε άνθρωπος της ομάδας.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου