28 Φεβρουαρίου 2011

Περέϊρα: "Η κόπωση έπαιξε τον ...ρόλο της στον αγώνα"!


Στο ντεμπούτο του με τον Άρη ο Ντανίλο Περέϊρα πέτυχε και το "παρθενικό" του γκολ με την ομάδα της Θεσσαλονίκης. 

Στις δηλώσεις του μετά τον αγώνα τόνισε πως είναι ευτυχισμένος που σκόραρε αλλά καθόλου ικανοποιημένος λόγω της ισοπαλίας.

Αναλυτικά όσα ανέφερε ο ποδοσφαιριστής του Άρη:


"Ήταν μία πολύ σκληρή ισοπαλία σε ένα παιχνίδι όπου χρειαζόμασταν την νίκη. Παίξαμε έξυπνα και έτσι όπως ήρθε η ισοπαλία δεν ήταν δίκαιη.

Το να κάνεις ντεμπούτο με γκολ είναι πολύ όμορφο αλλά δεν είμαι ικανοποιημένος που δεν συνδυάστηκε με νίκη της ομάδας αν και με την απόδοσή μου αισθάνομαι καλά. Το γκολ μου το αφιερώνω στην μητέρα μου και σε φίλους μου, αλλά και σε ένα ακόμη ιδιαίτερο πρόσωπο. Για το αποτέλεσμα ευθύνεται η κόπωση από τα συνεχόμενα παιχνίδια και δεν θα πρέπει να επιρρίπτουμε ευθύνες σε κανέναν".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου