27 Φεβρουαρίου 2011

"Θέλω να κάνω σεξ με τρεις άντρες..." (pics)

«Θέλω να κάνω σεξ με τρεις άντρες»! (ΦΩΤΟ)
Η Βούλα Βαβάτση, μία από τις μούσες του Δημήτρη Σειρηνάκη, μας αποκαλύπτει ποια είναι η πιο τρελή της φαντασίωση…

«Η δική μου φαντασίωση είναι να είμαι με τρεις άντρες στο κρεβάτι, να τους έχω κλειστά τα μάτια, να τους αλείφω με σαντιγί και να τους γλύφω και να τους παίζω όπως θέλω εγώ», δήλωσε η σέξι Βούλα.


«Θέλω να κάνω σεξ με τρεις άντρες»! (ΦΩΤΟ)Και προσθέτει: «Έχω κάνει σεξ παντού! Σε πάρκα, σε στάσεις λεωφορείου, σε σκάλες, σε αυτοκίνητα μέσα, σε πεζούλια, σε κορμούς, στη θάλασσα, μέσα στο λεωφορείο, πάνω σε ποδήλατο και σε άλλα πολλά τρελά μέρη».

«Θέλω να κάνω σεξ με τρεις άντρες»! (ΦΩΤΟ)Όσο για το τι θεωρεί σέξι πάνω της, επεσήμανε: «Ατού στην εμφάνισή μου είναι το στήθος μου και τα οπίσθιά μου».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου