1 Μαρτίου 2011

Τσιώλης: «Τώρα όχι, μετά ναι»!

Διέψευσε ο Σάκης Τσιώλης μέσω του NovaΣΠΟΡ FM 94,6 τις φήμες περί επαφών του με τη Λάρισα, αλλά δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ακόμη και αν υποβιβαστεί. «Η σχέση με τη Λάρισα είναι αμφίδρομη, αλλά δεν έχω συζητήσει. Υπάρχουν προτάσεις, αλλά μιλάμε για την επόμενη σεζόν», τόνισε. «Θα είμαι με τον Ολυμπιακό Βόλου, έστω και νοερά, ως το τέλος της περιόδου. Έμαθα να το βλέπω έτσι, για να μην τρελαθώ», πρόσθεσε.



- τη ζωή του μακριά από την προπονητική: «Αυτή τη στιγμή ξεκουράζομαι. Εγώ και λίγες ημέρες βρίσκομαι στη λίμνη Πλαστήρα. Μακάρι να επιστρέψω γρήγορα στην προπονητική. Όταν είσαι χρόνια σε αυτή τη δουλειά, είναι δύσκολο σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος να είσαι εκτός χώρου. Το ευχάριστο είναι πως είχα κάποιες προτάσεις. Μιλάμε για την επόμενη σεζόν. Είχα πει πως έχω ταυτιστεί με τον Ολυμπιακό Βόλου και θα είμαι μαζί του μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος, έστω νοερά».

-τις φήμες για επαφές με τη Λάρισα: «Η αγάπη για τη Λάρισα είναι διαχρονική και η σχέση με τους φιλάθλους αμφίδρομη, παρότι έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που αγωνιζόμουν στην ομάδα. Κάθε φορά που η Λάρισα αντιμετωπίζει κάποια προβλήματα, πάντα ο κόσμος ζητά κάποια στιγμή να συνεργαστούμε. Έτσι γίνεται και τώρα. Αυτή τη στιγμή, τόσο από την πλευρά τη δική μου όσο και της Λάρισας δεν έγινε κάτι για να συζητήσουμε για συνεργασία. Είναι δύσκολες στιγμές για τη Λάρισα, δίνει μάχη για να σωθεί. Εγώ τιμώ και εκτιμώ τον Νίκο Κωστένογλου και δεν θα έμπαινα ποτέ σε αυτή τη διαδικασία».

- το αν θα δεχόταν να δουλέψει σε ομάδα δεύτερης κατηγορίας: «Εγώ είμαι ποδοσφαιράνθρωπος. Αν περιμένεις μια πρόταση από τη μεγάλη κατηγορία, μπορεί να περιμένεις καιρό. Για μένα αυτό που μετρά περισσότερο είναι το βάρος της ομάδας και οι προϋποθέσεις. Δεν θα ήταν εμπόδιο για μένα αν μία ομάδα είχε τις προϋποθέσεις αυτές, αλλά αγωνιζόταν στη δεύτερη κατηγορία».

- τον Ολυμπιακό Βόλου στην μετα-Τσιώλη εποχή: «Ο μεγαλύτερος στόχος, που ήταν η παραμονή στην κατηγορία, επετεύχθη γρήγορα και όλα τα υπόλοιπα ήταν για μένα χαρά. Δεν νιώθω ιδιαίτερη στενοχώρια που έφυγα. Νοερά παίζω κι εγώ, είμαι κοντά στον Ολυμπιακό Βόλου. Έχω μάθει να αντιμετωπίζω έτσι τα πράγματα, για να μην τρελαθώ. Τώρα πια μπορώ να κάθομαι και να χαίρομαι κι εγώ την ομάδα. Ο κύριος Κατσαβάκης καθοδήγησε την ομάδα όπως έπρεπε στο πρώτο του παιχνίδι. Γνωρίζει τι πρέπει να κάνει και δεν αλλάζει κάτι που είναι πολύ πετυχημένο».

- τις αναμετρήσεις του Ολυμπιακού Βόλου με τον Ατρόμητο στα ημιτελικά του Κυπέλλου: «Ο Ολυμπιακός Βόλου βρίσκεται σε πολύ καλή ψυχολογική και αγωνιστική κατάσταση. Έχει να αντιμετωπίσει μία καλή ομάδα, που έχει τα τελευταία 2-3 χρόνια τη φιλοσοφία του Γιώργου Δώνη. Θα γίνουν συναρπαστικά παιχνίδια, αλλά πιστεύω πως ο Ολυμπιακός Βόλου έχει ένα πλεονέκτημα. Αν με το καλό περάσει στον τελικό, θα είμαι κι εγώ στο γήπεδο. Δεν το συζητάμε αυτό».

- το δρόμο προς την προπονητική καταξίωση: «Αν το έβλεπα ρεαλιστικά, θα έπρεπε να είχα σταματήσει καιρό από το ποδόσφαιρο. Εγώ όμως είναι εθισμένος σε αυτή τη δουλειά, είναι η συνέχεια της ποδοσφαιρικής μου ζωής. Ο αείμνηστος Νίκος Κανελλάκης μού είχε δώσει όταν έφυγα από τον Ιωνικό μία διοικητική θέση στην εταιρεία του, αλλά άντεξα μόνο ένα μήνα και επέστρεψα στην Οδύσσεια του ποδοσφαίρου. Όμως όλη αυτή η διαδρομή με έκανε περισσότερο σοφό. Ακόμη κι αν ήταν λυμένο το οικονομικό μου πρόβλημα, δεν νομίζω πως θα μπορούσα να μείνω μακριά από το ποδόσφαιρο. Η αγάπη και η εκτίμηση των φιλάθλων δεν πληρώνεται με τίποτα. Κι εγώ είμαι γεμάτος από την αγάπη του κόσμου και την εκτίμησή του για τη δουλειά μου, σε όσες ομάδες έχω δουλέψει».

- το πώς πρέπει να λειτουργούν οι ομάδες εν καιρώ κρίσης: «Το ποδόσφαιρο είναι θέμα δυνατοτήτων. Αν βρούμε ποδοσφαιριστές που έχουν δυνατότητες, από εκεί και πέρα είναι θέμα συστήματος και τακτικής. Πλέον όλα εστιάζονται σε αυτούς τους τομείς. Βλέπουμε στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο πόσο μεγάλο ρόλο έχουν το σύστημα και η τακτική. Άρα δεν είναι μόνο το μπάτζετ που κάνει τη διαφορά»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου