2 Μαρτίου 2011

Κουμορτζί: «Το μυαλό μου στον Πανιώνιο»

Ανεπηρέαστος από το γεγονός ότι εξακολουθεί να βρίσκεται στον Πανιώνιο, παρά το γεγονός ότι αρκετές ομάδες ενδιαφέρθηκαν για την απόκτησή του τον Ιανουάριο, υποστήριξε πως παρέμεινε ο Μπερνάρ Κουμορτζί. Ο Γκανέζος χαφ, μιλώντας στην Sportday, δήλωσε πως το μόνο πράγμα που τον ενδιαφέρει, προς το παρόν, είναι η σωτηρία για την ομάδα του.



-Παλιότερα βλέπαμε ότι πατούσες περισσότερο στην αντίπαλη περιοχή, «μπούκαρες» από τον άξονα και έψαχνες το γκολ. Για αρκετά μεγάλο διάστημα δεν τα βλέπουμε αυτά. Πού το αποδίδεις;
«Εξαρτάται αν θα παίξω αμυντικό ή επιθετικό χαφ. Και δεν υπάρχει σταθερότητα θέσης. Οι πολλές και συχνές αλλαγές προπονητών επηρεάζουν τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού σου. Ο καθένας ζητάει διαφορετικά πράγματα και μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα προσπαθείς να προσαρμοστείς. Επίσης, δεν είναι καλό να βασίζεται μια ομάδα μόνο σε έναν παίκτη. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως αποποιούμαι των ευθυνών μου. Πρέπει να βρω ξανά τον ρυθμό μου. Αυτό είναι που μου λείπει».


-Απέμειναν έξι παιχνίδια. Έχεις δικαίωμα συμμετοχής στα πέντε εξ αυτών (σ.σ.: θα λείψει λόγω τιμωρίας κόντρα στον Ηρακλή). Πόσο σου λείπει να κάνεις, έστω στο τέλος της σεζόν, ένα καλό παιχνίδι;
«Πάρα πολύ. Αισθάνομαι ότι δεν αποδίδω βάσει των δυνατοτήτων μου και προσπαθώ να το διορθώσω. Ίσως σε κάποια από αυτά τα ματς να εξελιχθώ σε σωτήρα! Ποιος ξέρει; Θα πρέπει να περιμένουμε για να το μάθουμε. Προέχει η σωτηρία της ομάδας. Αυτός είναι ο στόχος».


-Κόσμος εντός και εκτός Πανιωνίου ισχυρίζεται ότι σε επηρέασε που δεν πήρες μεταγραφή τον Ιανουάριο. Η άποψή σου ποια είναι;
«Δεν είμαι εγώ αυτός! Στη ζωή μου έχω μάθει πάντα να μιλάω γι' αυτά που έχω στα χέρια μου. Δεν πετάω στα σύννεφα. Το μυαλό μου είναι μόνο στον Πανιώνιο. Δεν ήρθε το τέλος της καριέρας μου επειδή έμεινα. Έχω περάσει πραγματικά δύσκολες στιγμές στη ζωή μου και ξέρω να εκτιμώ αυτά που έχω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου