2 Μαρτίου 2011

Πάντελιτς: «Εκμεταλλευτείτε με!»

Ο Πάντελιτς ξέρει καλά την τέχνη του... γκολ και όπως τονίζει στον «ΓΑΥΡΟ» στην Ελλάδα δεν ήρθε για να φτιάξει το όνομα του αλλά για να βοηθήσει τον Ολυμπιακό με τα γκολ του και τις ενέργειες του μέσα στην περιοχή της αντίπαλης ομάδας
 Πάντελιτς: «Εκμεταλλευτείτε με!»Είναι γνωστό ότι ο Μάρκο Πάντελιτς μπορεί να... αλλάξει τη ροή ενός αγώνα με ένα γκολ ή με μια ενέργειά του, ενώ ο ίδιος τονίζει πως αν οι συμπαίκτες του στον Ολυμπιακό τον εκμεταλλευτούν σωστά, τότε μπορεί να πετύχει πολλά με τους Πειραιώτες.




«Χρειάζομαι μόνο λίγα λεπτά για να σκοράρω. Δεν είμαι εδώ για να φτιάξω το όνομά μου, αλλά για να κάνω αυτό που ξέρω καλά: να πετυχαίνω γκολ. Όλη η Ευρώπη ξέρει ποιος είμαι και τι μπορώ να κάνω, δεν θα με μάθουν τώρα», τόνισε χαρακτηριστικά ο Σέρβος άσος, ο οποίος συνέχισε, λέγοντας πως αν υπάρχει η κατάλληλη εκμετάλλευση από τους συμπαίκτες του μπορεί να προσφέρει πολλά σε μια ομάδα:


«Εάν οι συμπαίκτες μου με εκμεταλλεύονται όπως πρέπει, σκοράρω ή βοηθάω την ομάδα να το κάνει. Γι’ αυτό έχω κάνει την καριέρα που έχω κάνει μέχρι στιγμής και για αυτό έχω βάλει τόσα γκολ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου