1 Μαρτίου 2011

Eξώδικο Βασάρα σε Βοργιά !«Στην δικαιοσύνη να τα αποδείξει…»


«Στην δικαιοσύνη να τα αποδείξει…»
Ο Κύρος Βασσάρας έκανε παρέμβαση στην εκπομπή «Δίκη την Δευτέρα» και απάντησε στα όσα λέει ο κ. Βοργιάς για την αναμέτρηση Μακάμπι – Ολυμπιακός, ενώ έκανε γνωστό πως θα καταθέσει μήνυση εναντίον επειδή ενέπλεξε το όνομά του. 
 Αναλυτικά τόνισε: «Θα τον καλέσω εγώ να αποδείξει τα πράγματα γιατί εμένα δεν μου αρέσουν αυτά. Δεν μπορεί να λέει πράγματα χωρίς στοιχεία και θα κληθεί να τα αποδείξει στην δικαιοσύνη».


 Δεν γνωρίζω τίποτα τέτοια. Δεν υπάρχει τέτοια επιστολή που να είμαι εγώ αποδέκτης. Δεν γνωρίζω πως λειτουργεί και αν οποιαδήποτε αποστολή γίνεται γνωστή. Θεωρώ πως όταν υπάρχει κάτι τέτοιο θα έπρεπε να ερχόταν σε εμένα. Αν δεν ανέφερε το όνομά μου δεν θα μου ερχόταν. Προφανώς δεν αναφέρει το όνομά μου ή δεν υπήρξε ποτέ».
Για την κουμπαριά με Δαλούκα:
«Το θέμα δεν είναι να σε κατηγορήσει κάποιος επειδή είσαι κουμπάρος. Το θέμα είναι ότι εμπλέκονται άτομα και χρήματα. Μου έκανε πρόταση να βαπτίσω τον γιο του ο κύριος Δαλούκας. Έχω βαπτίσει πολλά παιδιά και είναι κάτι τιμητικό. Με τον κύριο Δαλούκα έχω να μιλήσω πάνω από επτά μήνες».Για το γιατί μπλέχτηκε το όνομά του: «Θα το πει ο κύριος Βοριάς στο δικαστήριο. Εγώ δεν είχα καμία επικοινωνία».

Για όσους δεν γνωρίζουν,ας ρίξουν μια ματιά εδώ σχετικά με το παρασκήνιο του Δαλούκα στο Μακάμπι-Ολυμπιακός πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ.Βοργιά .


Αν έχει προσωπικό πρόβλημα ο Βοριάς με τον ίδιο: «Συνέχεια αναφέρεται στον όνομά μου. επειδή απέτυχε στις εξετάσεις παρατηρητών και δεν έγινε ποτέ του παρατηρητής στην Σούπερ Λίγκα ίσως να νομίζει πως με αυτά που λέει μπορεί να μπει. Προφανώς επειδή απέτυχε μπορεί να θεωρεί πράγματα».

Για την επιστολή: «

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου