22 Φεβρουαρίου 2011

"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)

"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ) Μετά τις αποκαλύψεις για τις σεξουαλικές σχέσεις που είχε με τον ''Καβαλιέρε'', η Ruby-Karima, εξομολογήθηκε πως έκανε σεξ και με τον άσο της Ρεάλ Μαδρίτης, Cristiano Ronaldo!

Η Karima El Mahroug, η οποία πλέον έχει κλείσει το 18ο έτος της ηλικίας της, κατά την ανάκριση της από τους εισαγγελείς του Μιλάνου, δήλωσε πως είχε κάνει σεξ με τον διεθνή παίκτη, όταν γνωρίστηκαν σ’ ένα κλαμπ. 
"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)
Σύμφωνα με τις δηλώσεις της, ο Cristiano γνώριζε πως ήταν μόλις 17 χρονών όταν έκαναν σεξ σ’ ένα δωμάτιο ξενοδοχείου στο Μιλάνο.Όταν εκείνη το επόμενο πρωινό ξύπνησε, ο διεθνής ποδοσφαιριστής είχε φύγει, αφήνοντάς της στο κομοδίνο 4.000 ευρώ.Η Karima όμως, εκνευρίστηκε τόσο πολύ από τη συμπεριφορά του Ronaldo, που όταν τον ξανασυνάντησε σε άλλο κλαμπ του πέταξε στο πρόσωπο ένα ποτήρι σαμπάνια.

Να σημειωθεί πως στην Ιταλία, το να κάνει κάποιος συναινετικό σεξ με μία 14χρονη είναι νόμιμο, αλλά το να κάνει πληρωμένο σεξ με μία γυναίκα κάτω των 18 είναι παράνομο.

"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)Ο Cristiano Ronaldo βέβαια, αρνήθηκε τις κατηγορίες ενώ τόνισε χαρακτηριστικά πως ''κάποια διεθνή μέσα με κατηγορούν ότι είχα σεξουαλική σχέση με την Karima El Mahroug, το όνομα κλειδί στο σκάνδαλο σεξ που εμπλέκει τον Ιταλό Πρωθυπουργό, με αντάλλαγμα χρηματική αμοιβή κι ενώ είχα επίγνωση ότι ήταν ανήλικη. Το σενάριο κάνει λόγο για διαδοχικές συναντήσεις σε κλαμπ, ξενοδοχεία κι εστιατόρια στο Μιλάνο από τον Δεκέμβριο του 2009 μέχρι τις παραμονές του Μουντιάλ το 2010.''
"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)"Έχω κάνει σεξ και με τον Κρ. Ρονάλντο!" (ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ)''Τέτοιες αναφορές είναι εντελώς ψευδείς, καθώς δεν γνωρίζω τη συγκεκριμένη νεαρή γυναίκα, δεν την έχω συναντήσει ποτέ ούτε είχα κάποιο ραντεβού ή άλλη γνωριμία μαζί της. Συγκεκριμένα, στις 29 Δεκεμβρίου του 2009 ήμουν στη Μαδρίτη και συμμετείχα σε προπονήσεις όπως και την επόμενη ημέρα.''

''Μάλιστα, τη συγκεκριμένη περίοδο από τον Δεκέμβριο του 2009 έως και τον Ιούνιο του 2010 δεν πήγα ούτε μία φορά στο Μιλάνο, ένα γεγονός που μπορεί εύκολα να αποδειχτεί. Είμαι γι΄άλλη μια φορά θύμα ψευδών και συκοφαντικών δημοσιευμάτων. Όπως και άλλες φορές δεν θα δείξω καμία επιείκεια σε όσους εμπλέκουν το όνομά μου σε τέτοιες ιστορίες και δεν σέβονται ούτε την αξιοπρέπεια του ατόμου ούτε το επάγγελμά τους.'' κατέληξε ο άσος των γηπέδων.



ΠΗΓΗ: cosmo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου