1 Μαρτίου 2011

Αντσελότι: "Σκοπεύω να μείνω στην Τσέλσι"!

Ο Κάρλο Αντσελότι αισθάνεται πολύ καλά στο Λονδίνο και δεν σκέφτεται να αποχωρήσει από την Τσέλσι.


Παρά την έντονη φημολογία των τελευταίων ημερών ο Ιταλός τεχνικός δεν επιθυμεί για την ώρα να επιστρέψει στην Ιταλία και προτίθεται να εξαντλήσει το συμβόλαιο του που λήγει τον Μάιο 2012.

Δημοσιεύματα θέλουν τον Αντσελότι να επιστρέφει στην Ιταλία για λογαριασμό της Ρόμα μετά την απόλυση του Κλαούντιο Ρανιέρι, αλλά αυτό είναι ένα σενάριο που δεν φαίνεται πιθανό στο άμεσο μέλλον.


"Είμαι πολύ καλά στο Λονδίνο, έχω ένα ακόμα χρόνο συμβόλαιο και σκοπεύω να μείνω. Εδώ μπορείς να αναπνεύσεις. Στην Ιταλία όταν η ομάδα δεν πάει καλά οι οπαδοί σε περιμένουν έξω από το γήπεδο και σε προσβάλουν. Δεν το αντέχω αυτό. Το να προπονήσω την Ρόμα ήταν πάντα επιθυμία μου, την οποία έχω εκφράσει το παρελθόν, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι αυτή η επιθυμία θα πραγματοποιηθεί αύριο", ήταν η απάντηση του Αντσελότι.

Οι "μπλε" έχουν απομακρυνθεί από την κατάκτηση του πρωταθλήματος ωστόσο απομένει ο στόχος του Τσάμπιονς Λιγκ αλλά και της κατάκτησης ενός εκ των θέσεων που οδηγούν στο Τσάμπιονς Λιγκ της ερχόμενης περιόδου.

"Η σεζόν δεν έχει ακόμα τελειώσει. Φυσικά τα ταξίδι μας στο πρωτάθλημα δεν είναι ικανοποιητικό. Ο στόχος είναι να φθάσουμε στην πρώτη τετράδα που οδηγεί στο Τσάμπιονς Λιγκ της ερχόμενης περιόδου και υπάρχει και το φετινό Τσάμπιονς Λιγκ. Η ομάδα μου μετά από δύο αρνητικούς μήνες βελτιώνεται. Θα είναι μία πολύ καλή άνοιξη για εμάς".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου