2 Μαρτίου 2011

"Γελάω με τις ανοησίες του Μουρίνιο"!

Ο Ζοσέ Μουρίνιο τα έβαλε με την ισπανική λίγκα για το ότι έβαλε την Ρεάλ να παίξει με την Ντεπορτίβο το Σάββατο και ο Χάουμε Ρούρες τόνισε πως γελάει με τις ανοησίες του Πορτογάλου!



Ο τεχνικός της Ρεάλ είχε δηλώσει μετά το 0-0 στο Ριαθόρ: «Οι άνθρωποι που διάλεξαν να παίξουμε το Σάββατο και αυτή τη ώρα, ενώ είχαμε ματς την Τετάρτη (σ.σ. με την Λιόν), ήξεραν καλά τι έκαναν. Γελάνε πίσω από την πλάτη μου, αλλά εγώ θα συνεχίσω να καταγγέλλω αυτή την κατάσταση. Αν δείτε το πρόγραμμα της ομάδας από την αρχή της χρονιάς, θα καταλάβετε πως δεν έχω άδικο».


Αυτά τα λόγια προκάλεσαν την αντίδραση του Χάουμε Ρούρες, προέδρου της MediaPro, εταιρίας που έχει την πλειοψηφία των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της ισπανικής λίγκας και η οποία σαφώς και έχει ρόλο στο πρόγραμμα: «Ο Μουρίνιο είπε "Γελάνε πίσω από την πλάτη μου" και η αλήθεια είναι, πως όταν τον ακούω να χρησιμοποιεί όλες αυτές τις δικαιολογίες, όντως γελάω! Με εκπλήσσει όταν κάποιος μπορεί να λέει τόσες ανοησίες και να χρησιμοποιεί τόσες δικαιολογίες»!  


Παράλληλα, ο Ρούρες χρησιμοποίησε και το παράδειγμα της Μάλαγα – προσεχούς αντιπάλου της Ρεάλ- για να απαντήσει στον Μουρίνιο. «Η Μάλαγα έπαιζε την Δευτέρα και πρέπει να πάει την Πέμπτη για να αγωνιστεί στην Μαδρίτη. Η Ρεάλ έπαιξε το Σάββατο και μέχρι την Πέμπτη δεν είχε κανένα παιχνίδι».



Τέλος, ο κ. Ρούρες αναφέρθηκε και στην επιλογή του Μουρίνιο να αφήσει εκτός τον Ντι Μαρία! «Το να ψάχνεις συνομωσίες για να δικαιολογήσεις άσχημα αποτελέσματα είναι λανθασμένη πρακτική. Νομίζει ότι όλος ο κόσμος είναι εναντίον του, αλλά δεν ήμουν εγώ αυτός που άφησα τον Άνχελ Ντι Μαρία στον πάγκο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου