2 Μαρτίου 2011

Η Kate Winslet κόβει την ανάσα! (photos)


Όσο μεγαλώνει, τόσο πιο γοητευτική γίνεται η Kate Winslet και γι΄αυτό για τρίτη φορά το επιλέχθηκε ως η κορυφαία γυναίκα για το περιοδικό «Glamour». 


Η ηθοποιός μίλησε στο περιοδικό για την προσωπική της ζωή, αλλά και το πόσο έχει αλλάξει η ζωή της μετά τα όσκαρ.


«Δεν έχω κάνει κάποια πλαστική επέμβαση. Δεν υπάρχει κάτι που να μισώ στο σώμα μου και δεν θέλω να αλλάξω και να γίνω κάποια άλλη».

«Ήμουν πάντα το παιδί που δεν ερχόταν πρώτο πουθενά. Ποτέ δεν ήμουν πρώτη. Το ότι πήρα όσκαρ ήταν σαν να κέρδιζα όσα δεν είχα κερδίσει όταν ήμουν μικρή».

«Δεν ξέρω πως θα είμαι σε πέντε χρόνια. Δεν θέλω να μάθω. Το μόνο που θέλω είναι τα παιδιά μου να είναι καλά, αυτό είναι το καλό για μένα, δεν έχω απάντηση για το μέλλον μου».

«Δεν έχουν αλλάξει πολλά από τότε που πήρα όσκαρ. Εγώ απλά ήθελα να είμαι μια ηθοποιός, αυτός ήταν ο στόχος μου. Δεν ήθελα να γίνω διάσημη. Απλα ήθελα να παίζω σε ρόλους- πρόκληση».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου